wtorek, 23 października 2012

"Kosiarz" - Terry Pratchett

Witam po dłuższej przerwie, miałem ostatnio sporo zajęć i brakło czasu na napisanie paru recenzji, mam nadzieję nadrobić to w ciągu kilku najbliższych dni.

Nigdy nie przepadałem za książkami Terrego Pratchetta ale w momencie kiedy w promocji dnia w nexto można było kupić jego chyba najlepiej ocenianą ostatnio na LupimyCzytac.pl książkę (punktów 7,64) postanowiłem spróbować jeszcze raz.
I co kolejne rozczarowanie niestety ale nie trawię jego poczucia humoru i pomimo ukrywania pod tym groteskowym humorem dość ciekawych tematów naszej rzeczywistości nie jestem wstanie tego strawić.
Książka mnie męczyła kolejne wątki tylko to pogłębiały. Jeżeli jesteś fanem twórczości Terrego to pewnie książka Ci się spodoba natomiast jeżeli jak ja nie przepadasz za jego twórczością to raczej ta pozycja Cię do Niego nie przekona więc sobie odpuść.
Ja ponownie odpuszczę sobie Jego książki może kiedyś znów coś spróbuję ale na pewno nie w najbliższym czasie, może nawet w dłuższym czasie.

Ocena: 3/6


wersja e-book - "Kosiarz"
wersja papierowa  - "Kosiarz"

1 komentarz:

  1. Ciekawa recenzja, aż mam ochotę sięgnąć po tą książkę, bo myślę, że warto.

    OdpowiedzUsuń